Základem každé spolupráce je sepsání rámcové smlouvy. Zde je specifikován typ factoringu, který chcete využívat (viz níže), předmět vaší činnosti, očekávané výše pohledávek,
seznam potenciálních dlužníku, kterých se obchody budou týkat a specifikace požadovaných služeb spojených s inkasem pohledávek.
Po sepsání smlouvy vystavujete faktury a doručujete zboží/služby odběratelům dle běžných zvyklostí. Po vystavení a doručení zboží nám dodáte fakturu, doklad o doručení, popř. další dokumenty o plnění dodávky,
přičemž obratem od nás inkasujete až 90% fin. prostředků dané pohledávky. V průběhu tohoto kroku nás informujete o stavu věci, přičemž konkrétně vám přidělený administrátor
okamžitě ověřuje fin. zdraví vašeho odběratele a schvaluje transakci s následnou informací o výši factoringové provize (dle výše pohledávky, výše rizika a typu dlužníka). Dle dohody může i nemusí být váš
odběratel informován o postoupení pohledávky na factoringovou společnost. Po úhradě pohledávky dlužníkem jste informování o platbě a je vám vyplacena zbývající hodnota pohledávky ponížená o factoringovou provizi.
V průběhu celého procesu jste ve spojení s vám přiděleným administrátorem, který vám kdykoliv poskytne informace o komunikaci s dlužníkem a jeho platbě. Vše velmi rychle, efektivně a s plně profesionálním
servisem.